BadAss - Newest PROJECT !!! (tech-demo available)...
BadAss (tech-demo_live!)
Charakter gry :
Gra ma mieć charakter nie tylko dowcipny ale również wypełniony po brzegi opuszczającą szczęki jak zjazd windą zasilaną paliwem rakietowym z dziesiątego piętra na parter z efektem końcowym wprawiającym w zachwyt podziwiających bardziej, niż pokaz sztucznych ogni pierwszego stycznia.
Skala gry :
Projekt ma opierać się na historii napisanej tak, że nie daje możliwości ukończenia gry na wiele sposobów, co ma zmniejszyć koszta przedsięwzięcia idealnego na początek nowopowstałego studia.
Otwarty świat tak samo nie wchodzi w rachubę, jednakże lokacje nie mają prawa przypominać ciasnych i ciemnych korytarzy podziemnych, ułożonych na wzór labiryntu.
Założenia :
W założeniu historia oparta zdarzeniach pełnych podziwu w których bohater główny popisuje się podczas rozgrywki umiejętnościami o wiele większymi od inspirującej wystarczająco postaci, jaką jest z Texasu Strażnik w wersji podrasowanej przez dowcipy.
Historia głównego bohatera ma jak najbardziej odbiegać w całości od każdej dotychczas znanej, a inspiracje mają być maksymalnie możliwie szczątkowo widoczne.
Celowe umieszczanie nawiązań do innych produkcji (nie tylko gier komputerowych ale również muzyki, oraz filmów) w postaci symbolicznych dowcipów, które mogą być sporadycznie zastępowane akcentami wywołującymi odczucie sentymentu.
Adresy e-mail w kolejce do pobrania z szybkiego linku proszę zamieszczać w księdze gości, bądź w komentarzach. Link do pobrania samorozpakowującego się archiwum WinRar wysyłam każdemu indywidualnie.
Dodaj komentarz